نحوه میلیونر شدن

میلیونر شدن چیزی است که اکثر ما در یک زمان آن را آرزو می کنیم. ما به کسانی که ثروت زیادی دارند ، نگاه می کنیم و تعجب می کنیم که چگونه آنها به اینجا رسیدند و چگونه می توانیم به آنجا نیز برسیم. با این حال ، راه ثروت به صبر و شکیبایی نیاز دارد ، اما مراحل لازم برای رسیدن به آنجا نسبتاً ساده است.

مراحل ساده میلیونر شدن

1. ذهنیت خود را تغییر دهید

یک طرز فکر منفی می تواند ملزم به شکست شود، وقتی بطور مداوم خود را فقیر تلقی کنید، بدون شک نمی توانید میلیاردر شوید، برای همین ذهنیت شما نسبت به آنچه که در پیش دارید بسیار مهم می باشد. طرز فکر مثبت یک راه اصلی رسیدن به ثروت یا هر چیز دیگری است.

 

خود را به عنوان یک فرد خردمند مشاهده کنید که دانش خود را کسب می کند (اگر آن را ندارید) برای ساختن ثروت بدست آورید و خود را به اندازه کافی دوست داشته باشید تا تصمیم گیری های هوشمندانه را برای ساختن ثروت انجام دهید.

2. تعهد به ادامه تحصیل

اگر واقعاً علاقه دارید میلیونر شوید ، تلویزیون را خاموش کنید و شروع به آموزش در مورد نحوه زندگی میلیونرها ، و کارهایی که انجام داده و انجام داده اند ، نمایید. میلیونرها و افراد موفق دیگر متفاوت از 95٪ افراد جهان زندگی می کنند: به همین دلیل آنها از 95٪ دیگر مردم دنیا پول و موفقیت بیشتری دارند. شروع به آموزش خود در مورد چگونگی زندگی آنها و تصمیم گیری بسیار مهم است. سپس یاد بگیرید که چگونه مانند یک میلیونر فکر کنید.

 

توصیه می شود : 8 مهارت کارآفرینان موفق

3. تهیه یک برنامه مکتوب

اگر در مورد میلیونر شدن جدی هستید ، مهم است که وقت بگذارید و برنامه خود را برای رسیدن به میلیونر شدن روی کاغذ بنویسید. پس از آموزش خود در مورد میلیونرها و نحوه زندگی ، کار و سرمایه گذاری ، برنامه خود را تهیه کرده و مراحلی را که برای گذر از وضعیت مالی فعلی خود دارید را ، بنویسید.

 

تصمیم بگیرید که چه کاری انجام خواهید داد ، چه کاری را متوقف می کنید ، چه چیزی را می ید و چه چیزی را اری می کنید که ارزش خالص شما را افزایش می دهد. یک برنامه مالی خوب و هوشمند را در دستور کار خود قرار دهید و سپس این طرح را دنبال کنید.

4- دارایی های مستهجن را متوقف کنید

به طور کلی افراد فقیر یا شکست خورده عادت دارند فقط دارایی کاهش ارزش را اری کنند. آنها به جای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، ماشین های جدید اری می کنند. آنها به جای سرمایه گذاری در صندوق های شاخص ، به رستوران می روند. آنها به جای استفاده از پول برای افزایش ارزش خالص خود یا سرمایه گذاری ، از این پول برای رفتن به مرخصی استفاده می کنند. هیچ یک از موارد ذکر شده به خودی خود بد نیست ، اما عادت به دارایی های استهلاک بر خلاف ارزش گذاری دارایی ، مطمئناً هر فرصتی برای رسیدن به وضعیت میلیاردر شدن را از بین می برد.

5. زندگی را ساده بگیرید

درصدی از درآمد خود را انتخاب کنید  و مابقی را در سرمایه گذاری یا پس انداز قرار دهید. به سادگی زندگی خود را شروع کنید ، مثلاً ، 90٪ درآمد خود را شروع کنید و وانمود کنید که 10٪ دیگر وجود ندارد. سپس از آن 10٪ استفاده کنید تا انتخاب های سرمایه گذاری عاقلانه ای متناسب با سبک سرمایه گذاری شما انجام شود. طولی نخواهد کید که کاملاً به این عادت نمایید کمتر زندگی کنید و حتی متوجه نخواهید شد که 10٪ از بودجه شما گم شده است. در ضمن ، آن 10 درصد کار می کند تا شما را به یک میلیونر تبدیل کند.

6. شروع به مشاهده دلارهای خود به عنوان کارمند کنید

به جای دیدن پول خود به عنوان چیزی که باید با آن بازی کنید ، دلارهای خود را به عنوان کارمند ببینید. می توانید آنها را نگه دارید و آنها را استخدام کنید تا برای شما کار کنند ، ثروت خود را رشد دهند ، یا می توانید آنها را آتش بزنید (یعنی آنها را خرج کنید) و کارمندان کمتری برای رشد و توسعه کار خود داشته باشید. یک فرد شغلی باهوش باشید و از پول های خود به عنوان کارمندانی استفاده کنید که وظیفه دارند به شما کمک نمایند ثروت خود را از طریق سرمایه گذاری هوشمند بسازید.

7. پس انداز کنید

اگر بخواهید ولخرجی کنید و راه رسم پس انداز کردن را بلد نباشید، هیچوقت موفق به میلیاردر شدن نخواهید شد، شما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا سرمایه هایی که بدست می آورید  را به راحتی از دست ندهید و آن را پس انداز نمایید. حتی اگر مبالغ ناچیزی را بدست می آورید باید آن را ذخیره نمایید.

میلیونر شدن

روش های متنوعی برای پس انداز وجود دارد. شما باید مناسب ترین روش که بهترین عملکرد را در سبک زندگی شما دارد را تعیین و شروع به پس انداز کنید. اگر از میلیاردرهای بزرگ بپرسید که رمز موفقیت شما در چه بوده است؟ مطمئننا یکی از روش های آن ها برای موفقیت در داشتن پول، آموختن چگونگی پس انداز کردن می باشد.

8. بیاموزید چگونه درآمد منفعل کسب کنید

هیچ چیز مانند درآمد منفعل نمی تواند  به شما کمک کند تا در مسیر رسیدن به وضعیت میلیونر شدن قرار بگیرید. هنگامی که پول خود را برای کار کردن به روشی می گذارید که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی نداشته باشد ، می توانید روش های دیگری برای کسب درآمد آزاد پیدا کنید تا به راحتی از زندگی لذت ببرید. خود را با روشهای هوشمندانه برای درآمدزایی غیرفعال و اجرای ایده های درآمد منفعل متناسب با سبک زندگی و اشتیاق خود برای رشد حساب بانکی خود آموزش دهید.

9- استقامت داشته باشید

هر چیزی که ارزش داشتن داشته باشد ارزش انتظار دارد. جاده شما به سمت میلیونر شدن به احتمال زیاد با موانع و مشکلاتی همراه خواهد بود. هزینه های غیر منتظره اتفاق می افتد، سرمایه گذاری پول را از دست شما می گیر،. شغل شما ممکن است تغییر کند. بپذیرید که در این راه اشکالاتی رخ خواهد داد و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، یعنی تصمیم گرفتید که خودتان را غبار آلود کنید ، دوباره جمع شوید و دوباره امتحان کنید. با وجود مشکلات پیش رو ، سعی کنید تلاش خود را ادامه دهید تا به وضعیت میلیاردر شدن برسید.

10. مرتباً برنامه خود را تحلیل کنید

زندگی تغییر می کند ، بنابراین برنامه شما برای تبدیل شدن به یک میلیونر باید برای تغییر نیز آماده باشد. برنامه میلیونر شدن خود را بصورت ماهانه یا نیمه سالانه تحلیل کنید. مشخص کنید که چه چیزی کار می کند ، چه چیزی نیست و چه چیزی به زمان بیشتری نیاز دارد تا ببیند آیا قرار است آن را حذف کنید یا چیز جدیدی به آن اضافه نمایید. در مورد چگونگی تغییر اهداف و زندگی خود در طول چند ماه گذشته تأمل کنید و ببینید که در صورت وجود باید چه تنظیماتی انجام دهید ، این متناسب با سبک زندگی فعلی شماست و هنوز هم به شما در رسیدن به هدف خود از وضعیت میلیونر شدن کمک می کند.

 

یادگیری چگونگی میلیونر شدن به زمان نیاز دارد ، اما همانطور که بسیاری نشان داده اند ، این رویا ممکن است. برای کسانی که مایل به فداکاری های لازم هستند ، یک برنامه هوشمند را اجرا می کنند و از انتظار استقبال می کنند ، میلیونر کاملا قابل دستیابی است.

 

هدف بزرگی که در حال حاضر روی آن کار می کنید چیست؟ توصیه شما برای کسانی که مایل به میلیونر شدن هستند چیست؟


لرن پارسی میلیونر ,زندگی ,سرمایه ,گذاری ,چیزی ,برنامه ,سرمایه گذاری ,درآمد منفعل ,نیاز دارد ,داشته باشید ,برای رسیدن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه علمی آموزشی اِی جی فی 3 معرفی کالا فروشگاهی آی تی کار عطر شناسی | خرید عطر و ادکلن تاریخ ایران و جهان موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET فوتبال 98