ارز دیجیتال به نوعی ارز گفته می شود که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است، این ارز  تنها به صورت دیجیتالی و الکترونیکی در دسترس است و فرم فیزیکی از آن موجود نمی باشد. بیش از ۱۰۰۰  نوع ارز دیجیتال در بازار الکترونیک وجود دارد که معروف ترین آن ها بیت کوین است. ارز های دیجیتال تنها از طریق کامپیوتر و گوشی های موبایل و کیف پول های الکترونیکی در دسترس قرار می گیرند و یا مبادله می شوند.

 

آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارزهای دیجیتال دارید؟؟

 

Bitcoin price (1  بیت کوین

بیت کوین در سال ۲۰۰۹ و توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد. بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که بدون نیاز به واسطه(بانک) و از طریق کاربر به کاربر در شبکه بلاگ چین می تواند انتقال پیدا کند.

Ethereum price (2  اتریوم

اتریوم برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط ویتالیک بوترین ساخته شد. علاوه بر استخراج ارز دیجیتال در آن می توان از قرار داد های دیجیتالی نیز استفاده کرد. اتریوم فضایی را ساخته است که بدون نیاز به هیچ بانک، شرکت و یا شخص ثالثی می توان ارز های دیجیتالی خود را از حسابی به حساب دیگر انتقال داد.

XRP price (3 ریپل

یک ارز دیجیتال مستقل است که در جهت دستیابی به تسویه سریع برای حساب های بین بانکی بسیار مؤثر است.

Bitcoin Cash price (4 بیت کوین کش

از ۱ آگوست ۲۰۱۷ توسط راجر ور ابداع شد و اندازه بلوک های شبکه بلاگ چین را تا ۸ مگا بایت افزایش داد تا به مقیاس فنی بیت کوین کمک کند.

Litecoin price (5 لایت کوین

در سال ۲۰۱۱ و توسط چارلی لی ابداع و معرفی شد. تنها تفاوت این ارز دیجیتال با بیت کوین در محدودیت کوین های آن است، در لایت کوین تعداد کوین ها بیشتر از بیت کوین است.

Monero price (6 مونرو

مونرو یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده، ایمن و غیر قابل ردیابی است که در سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد. با مونرو شما کنترل کامل حساب خود را در دست دارید و حریم شخصی تان به گونه ای حفظ می شود که هیچ کس دیگری نمی تواند معاملات تان را مشاهده کند.

 

آخرین وضعیت ارز های دیجیتال در جهان چگونه است؟

ارز دیجیتال  پدیده ای در حال توسعه در کل دنیا است. کشور های بسیار زیادی از جمله آمریکا، کانادا، فنلاند، بلژیک و استرالیا امکان استفاده از ارز های دیجیتال را قانونی اعلام کرده اند اما به دلیل میزان برق مصرفی این دستگاه افراد معمولی و قشر متوسط جامعه قادر به استفاده از آن نیستند زیرا گرانی نرخ برق در این کشور ها بسیار زیاد و سرسام آور است. در خاورمیانه و ایران به دلیل نرخ پایین انرژی، استفاده از این دستگاه معقول تر به نظر می رسد و به همین دلیل است که محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم پیدا کرده است هر چند و ارز های دیجیتال در ایران همچنان با مشکلات قانونی روبه رو است.

 

کلام آخر:

سال ها است افزایش ارزش ارز های دیجیتال مورد توجه همگان قرار گرفته است اما همچنان نمی توان به آن اطمینان خاطر کامل داشت. منع و این ارز ها در کشور های مختلف و مشکلات دیگر آن، تردید هارا برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال بیشتر می کند. بهتر است قبل از آغاز سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال از مشاوران باتجربه در این زمینه استفاده کنید. مشاور ارز دیجیتال فردی با تجربه در زمینه ارز دیجیتال است که نحوه استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال تا نصب نرم افزار و ساخت کیف پول را برای شما توضیح می دهد و به شما اطلاعاتی دقیقی راجع به نوع دستگاه های موجود در بازار، میزان برق مصرفی شان و مقدار درآمدی که می توانند در طول یک ماه داشته باشند را به شما می دهد.

 

منبع:برترین ارز های دیجیتال چه هستند؟


Armoo دیجیتال ,کوین ,استفاده ,price ,دیجیتالی ,دستگاه ,سرمایه گذاری ,بسیار زیادی ,لایت کوین ,شبکه بلاگ ,بدون نیاز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

King band صنایع دستی tavizepanjareh فروشگاه هودینگ عرفان هاي كاذب صفحه ورزشی فروش سنگ عقیق خطی