اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

بازی های رایانه ای مورد علاقه خود را بر روی تلفن هوشمند خود انجام دهید

اگر در مورد بازی صحبت کنیم ، گاه Google Play Android از بازی پر شده است. باور نمی کنی؟ فقط کافی است نگاهی کوتاه به گاه Google Play بیندازید ، بازی هایی از هر دسته متفاوت را پیدا خواهید کرد. با وجود داشتن تعداد زیادی بازی برای گوشی های هوشمند، گاهی اوقات می خواهیم بازی های کامپیوتر را در دستگاه اندروید خود اجرای نماییم.

 

از نظر فنی ، بازی های رایانه ای در اندروید امکان پذیر است ، اما ما باید از برخی برنامه های شخص ثالث استفاده کنیم. بنابراین ، در این مقاله ، ما برخی از بهترین روش ها برای اجرای بازی های کامپیوتر در اندروید و آیفون به اشتراک گذاشته ایم.

 

توصیه می شود : اجرای برنامه و بازی اندروید در کروم

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

برای انجام بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود در دستگاه Android یا iOS ، کاربران باید از یک نرم افزار معروف به نام Remotr استفاده کنند. Remotr ابزاری است که به کاربران امکان می دهد بازی های رایانه ای را در دستگاه های تلفن همراه یا تلویزیون هوشمند پخش کنند. بیایید برخی از ویژگی های مهم برنامه Remotr را بررسی کنیم.

ویژگی های Remotr

  • بازی های رایانه ای خود را از دستگاه Android خود انجام دهید
  • از عملکرد عالی بازی لذت ببرید.
  • کنترل های شخصی سازی و پیکربندی
  • اتصال چندین دستگاه به طور همزمان
  • برای کنترل بازی های خود از شتاب سنج استفاده کنید
  • استفاده از صفحه کلید بلوتوث یا OTG ، صفحه کلید یا ماوس
  • از تقلید کامل کنترلر Xbox در ویندوز لذت ببرید.
  • با استفاده از تلفن های هوشمند / رایانه لوحی ، بازی های محلی Co-op را با دوستان خود انجام دهید.

مراحل راه اندازی Remotr برای اجرای بازی کامپیوتر در اندروید

مرحله 1. اول از همه ، شما باید برنامه Remotr را در رایانه شخصی خود بارگیری کنید و می توانید از اینجا دریافت کنید .

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 2. پس از بارگیری برنامه ، فقط باید اطلاعات مربوط به اعتبار خود را ایجاد کنید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 3. اکنون شما نیاز به بارگیری و نصب برنامه Remotr App در Android خود دارید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 4. پس از نصب برنامه ، وارد آن شوید و با همان حسابی که در رایانه خود ایجاد کردید وارد حساب کاربری در سیستم عامل اندروید شوید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 5. اکنون وقتی دستگاه های شما در همان شبکه ورود به سیستم متصل هستند ، آدرس رایانه شخصی خود را در آنجا مشاهده می کنید ، به سادگی روی آن ضربه بزنید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 6. اکنون باید بازی هایی را که می خواهید در Android خود بازی کنید ، انتخاب کنید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 7. اکنون در صفحه بعدی ، کنترل هایی را برای انجام بازی تنظیم می کنید. اکنون بازی رایانه شخصی مورد علاقه خود را بر روی android خود پخش خواهید کرد.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

برنامه Remotr برای کاربران آیفون

کاربران آیفون باید کل مراحل را مانند کاربران Android دنبال کنند که باید با استفاده از یک آدرس ایمیل یک حساب کاربری خود را ثبت کنند و باید با استفاده از برنامه Remotr iOS ، رایانه شخصی خود را جستجو کنند. بیایید آموزش استفاده از Remotr در آیفون را مرور نماییم.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 1. شما نیاز به بارگیری و نصب برنامه Remotr در IOS و رایانه خود دارید.

 

مرحله 2. اکنون باید با استفاده از آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید.

 

مرحله 3. اکنون باید با همان شناسه ایمیل و رمز عبور (برنامه رایانه) وارد برنامه آیفون شوید.

 

اکنون می توانید از بازی های رایانه شخصی خود در iOS لذت ببرید. فرآیند نصب به نوعی شبیه به Android است.

شماره 2 : با استفاده از ApowerMirror

خوب ، Apowermirror در واقع یک نرم افزار آینه سازی صفحه است که به کاربران این امکان را می دهد تا صفحه آندروید را روی رایانه یا صفحه رایانه را روی اندروید آینه کنند. نکته جالب در مورد ApowerMirror این است که کاملاً با دستگاه های Windows ، macOS ، Android و iOS سازگار است. برای انجام بازی های رایانه ای در اندورید، کاربران فقط باید صفحه رایانه خود را به دستگاه های تلفن همراه آینه دهند. با این روش بازی بر روی رایانه اجرا خواهد شد اما کاربران می توانند صفحه نمایش رایانه را از اندروید کنترل کنند.

 

مرحله 1. اول از همه ، ابزار Mirroring ApowerMirror را روی رایانه خود از اینجا بارگیری و نصب کنید. پس از نصب نرم افزار را باز کنید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 2. اکنون Apowermirror را در تلفن هوشمند Android یا iOS خود بارگیری و نصب کنید. هر دو دستگاه را به همان شبکه WiFi وصل کنید و سپس بر روی دکمه “M” ضربه بزنید.

 

مرحله 3. اکنون ، منتظر بمانید تا برنامه ApowerMirror Android دستگاههای موجود را اسکن کند. پس از اتمام ، نام رایانه خود را مشاهده خواهید کرد. بر روی نام رایانه ضربه بزنید و سپس گزینه “Computer Screen Mirroring” را انتخاب کنید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

مرحله 4. کار شما تمام شده است! حالا کافیست بازی رایانه شخصی را روی رایانه خود اجرا کنید و از طریق آینه سازی صفحه قادر خواهید بود بازی را در اندروید انجام دهید.

نحوه اجرای بازی کامپیوتر در اندروید و آیفون

اینگونه است که می توانید از ApowerMirror برای انجام بازی های رایانه ای در Android با آینه سازی صفحه استفاده کنید. اگر شک دیگری دارید ، در کادر نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

 

در بالا همه چیز درباره اجرای بازی های کامپیوتری مورد علاقه خود در Android و iPhone بیان شده است. با استفاده از این راهنما ، شما به راحتی می توانید فقط با استفاده از این برنامه جالب ، تمام بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود را بر روی اندروید خود اجرا کنید. شما فقط نیاز دارید که در هر دو دستگاه یک حساب کاربری یکسان داشته باشید.


لرن پارسی بازی ,رایانه ,برنامه ,مرحله ,استفاده ,android ,رایانه شخصی ,برنامه remotr ,اجرای بازی ,مورد علاقه ,کنید مرحله منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Timothyutky9 blogi عروس فرش پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان درگیر عصبی موزیک علوم نهم ارزانی پروژه ها و پایانامه های دانشجویی