ده بازی برتر موبایل

محدود کردن ده بازی برتر موبایل در این عناوین آن هم به یک لیست 10 تایی کار ساده ای نیست ، بنابراین برخی قوانین در مورد آنچه که این لیست ایجاد شده است، وجود دارد. اول از همه ، درگاه بازی باید خوب باشد. بازی خیره کننده ای که به صورت ضعیف به موبایل منتقل نشده است ، نمی تواند توصیه شود ، دوم اینکه ، خود بازی باید ارزش بازی کردن را داشته باشد. ما همه چیز را در این لیست بازی مورد بحث قرار داده ایم. سرانجام ، بازی موردنظر باید از یک کنسول سرچشمه گرفته باشد یا همزمان بر روی کنسول و رایانه شخصی راه اندازی شده باشد.

شوالیه های جمهوری قدیمی (Knights Of The Old Republic)

شوالیه های جمهوری از بهترین بازی های نقش آفرینی برای موبایل می باشد و در ابتدا منحصر به Xbox بود. این بازی به روشی بسیار واقعی نوعی نمونه اولیه برای سه گانه Mass Effect بعدی است که همه ما آن را می شناسیم و دوست داریم. می توانید ایده های نوینی را با KOTOR شکل دهید که با مجوز Star Wars تأمین می شوند.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

یکی از بازی هایی که هر گیمری باید آن را قبل از مرگ خود تجربه نماید، داستان این بازی مربوط به 4هزار سال پیش است. KOTOR قرن ها پیش از وقایع فیلم های اصلی جنگ ستارگان تنظیم شده است، و شما باید بتوانید از تمام توانایی های خود استفاده نمایید تا جهان را از تاریکی نجات دهید.

 

بازی از گرافیکی تند و یک طرح کنترل هوشمندانه طراحی شده است. اگر به طور کلی طرفدار جنگ ستارگان ، RPG ها یا بازی های بسیار عالی هستید ، این موضوع کاملاً باید در لیست کوتاه بازی های شما باشد.

آن را در Android | iOS دریافت کنید

بازی ماشین Gros Autosport

Gros Autosport بازی مسابقه ای با گرافیک بالای کنسول است که در آن باید به عنوان یک راننده حرفه ای هندلینگ فرمان را در دست بگیرید و به مسابقه با سایرین بپردازید. این بازی دارای 100 ماشین و 100 مسیر مسابقه ای هیجان انگیز می باشد.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

گرید با کنترل های لمسی و شیب به اندازه کافی خوب طراحی شده است ، بدون شک این یکی از بازی های برتر ماشین سواری برای موبایل می باشد که قبل از موبایل در کنسول های بازی ارائه شده بود.

آن را در Android (به زودی) یا iOS دریافت کنید

Grand Theft Auto San Andreas (بازی GTA برای موبایل)

یکی از بازی های خاطره انگیز PS2 بازی محبوب Grand Theft Auto San Andreas  از شرکت بازی سازی Rockstar بود. حالا این بازی در اندروید و iOS به خوبی نمایش داده شده است.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

با این حال ، اگر فقط می خواهید یک عنوان GTA را بر روی تلفن همراه خود بازی نمایید.، باید سن آندریاس باشد. این نماینده بهترین GTA های PS2 3D است. داستان خارق العاده است ، کارهای زیادی انجام می شود و ارزش امتحان کردن را دارد.

 

گرافیک ها به طور قابل توجهی به روزرسانی شده اند و می توانید ساعت ها بی پایان در خیابان های متوسط ​​سن آندریاس گم شوید. با این حال ، کنترل های لمسی مناسب هستند و شما با استفاده از آنها مشکلی در بازی ندارید.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

بازی استراتژیکی Enemy Within : دشمن ناشناخته

XCOM: Enemy Within یک بازی خارق العاده و با کیفیت بالا می باشد که در ابتدا در رایانه منتشر شده بود، داستان بازی به سبک استراتژیک می باشد و شما تیمی را برای فرماندهی در اختیار دارید که باید با آن به مبارزه بیگانگان بروید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

یک بازی با گرافیک فوق العاده بالا و صداگذاری هیجان انگیز که نظر شما را جلب خواهد و تجربه یکی از بهترین بازی های استراتژیک را در موبایل برای شما فراهم خواهد کرد.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

بازی مبارزه با پلیدی ها در سیاه چاله ها

در بازی CHRONO TRIGGER با سفر به گذشته باید با یک ماجراجویی بزرگ برای نجات سیاره خود آماده شوید و با پلیدی ها، زشتی ها بجنگید تا جهان را از زشتی ها نجات بدهید. یک بازی کلاسیک در سبک نقش آفرینی که بسیار پرطرفدار می باشد.

 

این برنامه به تازگی با یکسری پیشرفت ها به روز شده است و در ابتدا برای PC منتشر شده بود، اما شما می توانید با بالاترین کیفیت آن را برای اندروید یا ios نصب کنید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

کنترل های لمسی به خوبی کار می کنند ، و شما با یک صداگذاری و گرافیک فوق العاده روبرو هستید.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

شکارچی هیولا

بازی Monster Hunter Stories یک بازی سه بعدی در سبک نقش آفرینی است، و داستان بازی در یک روستای دورافتاده اتفاق می افتد و باید یک ماجراجویی قهرمانی را تجربه نمایید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

بازی Monster Hunter Stories به نوبه خود مبتنی بر سبک هنری خاص خود است. این داستان یک شکارچی جوان را می گوید که د داستان خود باید به دنبال اکتشافات جدید و هیجانی باشد.

 

نسخه موبایل بازی کاملاً با کنترل لمسی  و ارتقاء بصری قابل توجه به ارمغان می آورد. اگر می خواهید چشم هایتان را به درون یک بازی زیبا ، سرگرم کننده و رضایت بخش غرق کنید ، Monster Hunter Stories یک انتخاب عالی است.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

بازی جنگ شیرها

Final Fantasy Tactics: War of the Lions یکی از بازی محبوب و فانتزی می باشد که در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد. این بازی در ابتدا برای کنسول های بازی عرضه شده بود ولی شما امروز می توانید آن را با کیفیت بالایی در اندروید یا آیفون خود بازی نمایید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

بازی خاطره انگیز Final Fantasy IX

Final Fantasy از بازی های خاطره انگیزی می باشد که در سال 2000 برای کنسول PS1 عرضه شده بود و بسیاری از ما از آن خاطره داریم. یک بازی نقش آفرینی که شما باید در مسیر خود با شخصیت ها در محیط های مختلف به مبارزه با دشمنان خود بروید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

نسخه های iOS و Android با وضوح و کیفیت بیشتری روبرو شده اند ، و چندین مرحله و کاراکتر جدید اضافه شده اند تا به برخی از جنبه های سخت تر بازی های دهه 90 کمک کنند. این بازی دارای شخصیت های عالی ، داستانی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده است. و برای Android و iOS در دسترس می باشد.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

بازی اکشن و  برتر موبایل  قلدر مدرسه

Bully یک بازی ماجراجویی با گرافیک بالا و داستان طنز می باشد. این بازی داستان پسری دیوانه را روایت می نماید که در مدرسه با مشکلات مختلفی باید مبارزه نماید. شما در نقش یک پسر بچه 15 ساله با نام Jimmy Hopkins به عنوان اول شخص هستید و باید ماموریت های سختی را به پایان برسانید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای می باشد و در سبک بازی های GTA می باشد، همچنین گیم پلی لمسی و امکان بازی چندنفره با دوستان نیز به نسخه جدید بازی اضافه شده است.

آن را در Android یا iOS دریافت کنید

Transistor

بازی Transistor در ابتدا برای PC منتشر شده بود ولی اکنون آن را می توانید در گوشی های ios نصب کنید، یک بازی ماجراجویی اکشن که شما با برنامه ریزی های استراتژیک باید دشمنان موجود در بازی را به چالش بکشانید.

بازی های برتر موبایل اندروید و ios

این بازی ما را به سمت یک وضعیت علمی تخیلی سوق می دهد. و با گرافیک و صداگذاری مهیج خود می تواند تا چندین ساعت شما را سرگرم نماید.

آن را در iOS دریافت کنید


لرن پارسی بازی ,android ,دریافت ,موبایل ,داستان ,گرافیک ,دریافت کنید ,کنید بازی ,hunter stories ,monster hunter ,ابتدا برای ,monster hunter stories ,بازی monster hunter منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ دانلود ترانه های مجتبی آقارضائی بیمه سینا نمایندگی سهرابی املاک خانی Gamer موضوعات عمومی giannathuvory4 Rede نقد و بررسی نرم افزارهای اندروید